Sondre W Skrevet August 13, 2010 Rapporter Share Skrevet August 13, 2010 (endret) Ja, har da endeli kjøpt meg tysk bil igjen. Valget falt på Audi A6 1.9 tdi. Hentet den for 2 dager siden og de 2 dagene har ikke vært annet enn et stort glis bak rattet :) Planer: - Lakkere helt ned - Senk - 17-18" felger - Polere, polere, polere - Sote baklyktene røde (litt usikker ennå) - Ny mansjett til girspak Og bytte ut det som eventuelt dukker opp på EU. Nettopp hentet den hjem: 1000 metringene tok jeg selvsagt av og det ble byttet grill. Står slik nå : Har ikke tatt flere bilder da det er mye arbeid for tiden, men skal poleres i morgen så da blir det vel noen :) Hadde vært hyggelig med tips eller kommentarer :) Endret August 13, 2010 av Sondre W Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dagi51 Skrevet August 14, 2010 Rapporter Share Skrevet August 14, 2010 Så ut som et greit objekt dette her! Bare slenge ut masse bilder etter polering :) Personlig så synes jeg 18" felger passer disse bilene ypperlig, gjerne 8,5-9 x 18 :) En kamerat glemte igjen sin girkulemansjett hos meg, kan høre med han om han om han er int. i å selge den? Siter 1996 Audi S6 2.2tq sedan 1996 Audi A6 2.5TDI 1955 International Harvester R-100 [Langtidsprosjekt] 1967 Ford 17m P7 [Enda et langtidsprosjekt..] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet August 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2010 Hadde vært kjempe greier hvis du hadde orket det! :) Ja, lurer nesten på om ikke 17" blir litt for smått... :p Ble selvfølgelig regn i hele helga så fikk ikke polert noe særlig. Men i morgen skal jeg få lånt meg et verksted så da blir d skikkelig shinings. Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg