0kriz Skrevet August 13, 2010 Rapporter Share Skrevet August 13, 2010 hei. jeg har akkurat kjøpt noen kraftige høytallere dem har jack og Speak-on innganger/utgang, skal kjøpe forsterker som passer dem senere da jeg har mere penger, men jeg har litt lyst til og bruke dem i mellomtiden. har en ministereo på 40Wrms med typisk bilstereo ingang for kablene (putte inn en bustete kabel i en hull) jeg lurte da på om det var mulig og fått tak i en jack med den ene siden kappet eller om det er mulig og kappe kabelen selv og bare putte inn. har ikke så mye greie på detta med hjemmekino men. ja dette er ikke bil stereo men orker ikke og opprette bruker på et annet forum. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0kriz Skrevet August 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2010 ser ut som det er speakon kabelen som må kappes såfal. men er dette mulig ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg