simkar Skrevet August 11, 2010 Rapporter Share Skrevet August 11, 2010 hei har en volvo 760 gle med en b280e motor i som ikke går på di tre høyre sylindrene så lurte på om noen her har noen anelse om hva det kan være og om det er en normal feil med disse motorene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simkar Skrevet August 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2010 fikk hjelp av en som var mekaniker som mente på at det var ecu`en eller hva man kan kalle denne, i allefall så står det på den: -jetronic serienr-0280001508 så står det ett nr under som er: 1389596 noen som veit om hvor jeg kan oppdrive en slik en? har også funnet ut at det er en b280e motor som står i bilen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen88 Skrevet August 13, 2010 Rapporter Share Skrevet August 13, 2010 sjekka tennpluggledninger? tennplugger? Siter Har biler Har hatt biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simkar Skrevet August 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2010 sjekka tennpluggledninger?tennplugger? jepp sjekka det var dysene som ikke fikk signal om å gi bensin så klarte å komme fram til at det var bilcomputern:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo B28E Skrevet August 17, 2010 Rapporter Share Skrevet August 17, 2010 hadde samme problemet med min... d viste seg å være hjernen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simkar Skrevet August 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2010 hadde samme problemet med min... d viste seg å være hjernen... veit du hvor jeg får tak i en brukt hjerne?:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg