mr_flow90 Skrevet August 11, 2010 Rapporter Share Skrevet August 11, 2010 Noen som har noe "snacks" fra Corolla GTI'en liggenes? Er mest interresert i stolene som vises på bildet :) Kunne også tenkt meg det rattet hvis noen har det :) Noen som eventuelt vet hvor jeg kan få tak i de, eller andre deler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet August 12, 2010 Rapporter Share Skrevet August 12, 2010 Er det en AE92? Jeg har rattet, men det er slitt slik at du ser litt gult under "læret" eller "lærfargen" eller hva det nå er. Jeg solgte stolene og stylingen, men har igjen motor, gir, forstilling, tårnstag i motorrommet, lamper og grill. Sånn ca. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobinDrift Skrevet August 12, 2010 Rapporter Share Skrevet August 12, 2010 ja har de stolene det er AE92 (EE90) men mine er ikke til salgs Siter - 1987 Toyota Corolla GTi 16 - 1982 Toyota Carina TA60 - 2009 Yamaha Raptor 700R VeiRegga x 1990 Nissan 200sx S13 x 1987 Toyota Corolla 1,3 XL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_flow90 Skrevet August 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2010 Noen som har stolene og vil selge de da? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_flow90 Skrevet August 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2010 Får ikke sendt PM til deg skody, innboksen din er full får jeg opp :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg