trulsd Skrevet August 5, 2010 Rapporter Share Skrevet August 5, 2010 Hei, jeg har nylig kjøpt en '92 Passat 1.9TD som er bruktimportert. Jeg må derfor skru av og på lysene når jeg skal kjøre. I tillegg så er stereo'en koblet utenom tenningen, det vil si at jeg må slå den av eller på uavhengig av tenning. Lysene har ikke noen varsling med lyd dersom jeg glemmer å skru de av, kun et lys i bryteren som tennes når jeg skrur av bilen. Tar jeg helt feil hvis jeg mener at jeg kan koble styrestrømmen fra bilstereo'en til lysbrytern? Sånn at jeg bare får musikk når lysene er på? På den måten slår jeg to fluer i en smekk.. Noen som har prøvd seg på noe lignende før? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet August 5, 2010 Rapporter Share Skrevet August 5, 2010 Det skal fungere greit det. Ellers kan du kjøpe ein lysvarsler og koble bilstereoen sånn at den slår seg av/på med tenningen Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg