PiNkAnGeL Skrevet August 5, 2010 Rapporter Share Skrevet August 5, 2010 Har nettopp kjøpt meg en 96'VW polo colour Consept og skulle ha dulla den litt opp. Hvor får jeg tak i nye lykter? Har også behov for ett av de derre høytalerfestene/lommen på sjåførsiden fremme.. Var røska ut på min.. Hanskeromluke vil jeg også gjerne få tak i.. Er det best å oppsøke en bilskrotplass å lete der eller kjøpe nytt? Isåfall hvor kjøper jeg nytt? Andre råd og tips om hva jeg kan gjøre med bilen takes også imot med stor takk:) Siter VW polo 1996 (nye prosjekte mitt) VW passat 1990 2.0 GT 16v stv Chevrolet Monte Carlo Fanken itj redd fårr å bli skitått på fengran.. Å like'e.. LilleBlå:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet August 8, 2010 Rapporter Share Skrevet August 8, 2010 Ang. dørtrekkene er det nok best å skaffe dette hos en høgger... Alternativt finner du mange forskjellige høytalerlommer som burde fungere på Transmedia.no :) lykter finner du til fornuftige priser på bsbildeler.no :) vær dog obs på litt leveringstid fra sistnevnte... Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PiNkAnGeL Skrevet August 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2010 BSbilder skal jeg ALDRI handle fra igjen. Never ever. Fikk naldri sideskjørta jeg bestillte til passaten. Men fant noen på styling-tech.no, og dit kan jeg dra og bestille selv. Tror det blir krom angels frontlykter, etter som jeg har krom bak. Sabo mente jeg burde ha sorte.. Og er litt enig i det også, men da må jeg kjøpe nye baklykter også.. Skal inno den lokale hugger'n i morgen å få i diverse deksler og andre duppeditter som mangler inne i bilen.. Spent på om de har noe.. Siter VW polo 1996 (nye prosjekte mitt) VW passat 1990 2.0 GT 16v stv Chevrolet Monte Carlo Fanken itj redd fårr å bli skitått på fengran.. Å like'e.. LilleBlå:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askoy_s40 Skrevet August 9, 2010 Rapporter Share Skrevet August 9, 2010 glem styling og heller start med å finne noen fete felger + senk Siter * 05 Audi A4 B7 1,8TQ S-line * 96 VW Polo Colour Concept x 94 VW Golf MK3 (solgt) x 96 Volvo s40 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet August 9, 2010 Rapporter Share Skrevet August 9, 2010 Er langt viktigere å bytte lyktene på Polo enn senk. De er ikke fine, og H4 lyser dårlig. Langt greiere med lykter med 2xH1 ol. :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IceFjZzz Skrevet August 9, 2010 Rapporter Share Skrevet August 9, 2010 http://www.autospar.no og http://www.qwt.no de har mye bra til polo 6N ;) når du alikavell skal skifte hovedlys må du slenge på noen grøftelys og kamei-grill ;) ligg ut noen bilder av gliset ditt då :D Mvh: Fredrik Siter http://www.bilforumet.no/polo/249948-gule-polo-6n-colour-concept.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PiNkAnGeL Skrevet August 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2010 Her er bildet av bilen på tur hjem.. Skal på EU i morgen, og superspent på om den går igjennom eller ikke... Siter VW polo 1996 (nye prosjekte mitt) VW passat 1990 2.0 GT 16v stv Chevrolet Monte Carlo Fanken itj redd fårr å bli skitått på fengran.. Å like'e.. LilleBlå:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PiNkAnGeL Skrevet August 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2010 Siter VW polo 1996 (nye prosjekte mitt) VW passat 1990 2.0 GT 16v stv Chevrolet Monte Carlo Fanken itj redd fårr å bli skitått på fengran.. Å like'e.. LilleBlå:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IceFjZzz Skrevet August 10, 2010 Rapporter Share Skrevet August 10, 2010 ser jo veldig bra ut ;) håper for din skyld at det ser like bra ut i vognkorte :P Lykketil på EU, går nok bra skal du se ;) Vist det e noe på bilen du skal bytte ut så send meg gjerne en melding på ka du selger ;) for. eksempel: bad-looken, skal du beholde den? Mvh: Fredrik Siter http://www.bilforumet.no/polo/249948-gule-polo-6n-colour-concept.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PiNkAnGeL Skrevet August 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2010 Skal nok ikke selge noe av det som er utvendig på bilen.. Hun som hadde bilen før meg prøvd, ser ihvertfall slik ut, å bygge en bil for DB-drag, så er en del fiksfakserier innvendig, slik som innebygd basskasse i bagasjerom, noe jeg ikke synes var særlig pent. Mangler alt av plastikk og slikt som skal være der bak. Samt det mangler en del deksler innvendig pga stereo.. Lurer på å kvitte meg med basskassen (om jeg får den ut).. Senkingen du mente på ang vognkortet? Siter VW polo 1996 (nye prosjekte mitt) VW passat 1990 2.0 GT 16v stv Chevrolet Monte Carlo Fanken itj redd fårr å bli skitått på fengran.. Å like'e.. LilleBlå:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PiNkAnGeL Skrevet August 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2010 Resultatet på EU ble 3 1'er feil og 3 2'er feil.. 2'er feilene var parkbrems, for høy co2 og rustangrep på ett bremserør.. 1'er feila var rust i kanalene( :( ), skiltlysene og tuta.. Tuta bytta jeg dagen før kontrollen og visste den funka.. Bare han fyr'n som ikke trykka hardt nok.. ;) Noen her som vet om hvilken annen polo jeg kan bruke hanskrom og sikringsluke fra? Fant på hugger'n, og tror bilen var en 97/98 modell, men disse passa ikke... Siter VW polo 1996 (nye prosjekte mitt) VW passat 1990 2.0 GT 16v stv Chevrolet Monte Carlo Fanken itj redd fårr å bli skitått på fengran.. Å like'e.. LilleBlå:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg