dance Skrevet August 5, 2010 Rapporter Share Skrevet August 5, 2010 Hei, Jeg skal flytte til England i September og må få solgt bilen min før det ellers blir økonomien veldig vanskelig. Bilen er på Finn, og til tross for at den er noe billigere enn biler som er like gammel og som har gått like lang, det har vært ingen henvendelser! Jeg begynner å bli litt stressete at kanskje jeg får ikke solgt! Annonsen har nummeret 23297166. Kan nonen hjelpe meg med hva som må til for å få litt interesse der? Eventuelt hvis noen vil kjøpe den er det også fint. TAKK! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grandaunet Skrevet August 5, 2010 Rapporter Share Skrevet August 5, 2010 har samme problem med min passat, skal flytte om ei uke. d suger. prøvd ekstragreiene, ekstra profilering på framsida og sånt? får flere besøk innom annonsen da... Siter Passat 35i TDI 110++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dance Skrevet August 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2010 har du prøvd det? hvor lenge har din bil vært på Finn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet August 5, 2010 Rapporter Share Skrevet August 5, 2010 Er på jakt etter en sånn, men diesel...Men spørs alt etter pris.. Går du ner en del i pris, så kan denne være aktuell.. Men da må prisen drastisk ned. Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg