peder92 Skrevet August 3, 2010 Rapporter Share Skrevet August 3, 2010 Hei I bilen min fungerer ingen av vinduene, skjer ingenting når jeg trykker ned knappen. Har sjekka sikringer, men ikke noe problem med de. Varmt i bilen. HJELP!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nilsa Skrevet August 12, 2010 Rapporter Share Skrevet August 12, 2010 Hei. Her er rapporten etter en service på min passat med problemer med vinduene, håper den kan hjelpe deg: Feilsøkt på el. vinduer, funnet ut at det er en feil i taklampen som førte til at sikringen røk. "Fjernet" Denne feilen og da virker det. For å bli helt OK må lampen evt byttes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin91 Skrevet August 13, 2010 Rapporter Share Skrevet August 13, 2010 Skjedde dette plutselig? Siter If it aint about cash, I dont really care. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peder92 Skrevet August 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2010 Ja, det skjedde ganske så plutselig, det som skjedde var at det ene lyset som er under førerdøren knuste da jeg skulle lukke døra. og da sluttet sentral låsen og virke også, jeg må nå låse både fører døra for at de 4 dørene nå skal låses, så må jeg låse bakdøra. Takk for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg