kjosnes Skrevet August 1, 2010 Rapporter Share Skrevet August 1, 2010 Noen som har en formening om hvilken motorolje jeg bør bruke på en 87-mod Camry 2.0 Xli (3-FSE?) med 278000 på telleren? Tikker en del, noen tips for å få det bort? Tykkere olje? Evt motor-rens før oljeskift? Siter -00mod Passat 1.9tdi -93mod Nissan Sunny 2.0 D -95mod Opel Omega stv. -87mod Toyota Camry (stading oppgradert) -90mod Ford Sierra 4x4 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amx Skrevet August 7, 2010 Rapporter Share Skrevet August 7, 2010 Noen som har en formening om hvilken motorolje jeg bør bruke på en 87-mod Camry 2.0 Xli (3-FSE?) med 278000 på telleren? Tikker en del, noen tips for å få det bort? Tykkere olje? Evt motor-rens før oljeskift? Orginalt oljefilter og Mobil 1 5w/50 bruker å hjelpe på motorstøyen på denne type biler. ;) Siter Steinar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lermax Skrevet August 13, 2010 Rapporter Share Skrevet August 13, 2010 Avhengig av sommer vinte, nord-sør... men. Jeg ville valgt en semisysntetisk olje. 10-40/50. Originalt olje filter. Og heller bytta minst 2 ganger i året da. Jeg valgte bort Mobil 1 på min 92 Camry, og den har gått penere på billig semisyntetisk biltema-olje da ;) Siter Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus! Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg