J-A-E Skrevet Juli 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2010 Noen som veit hvor man får kjøpt den GTI leppa billigst? Siter Volvo 945 LT Volvo 242 L - 2,6L N/A "Go bilen" Volvo V70 TDI - www.garaget.org Volvo 242 B20 - Til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meanbean Skrevet September 7, 2010 Rapporter Share Skrevet September 7, 2010 http://www.partsandretards.no/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet September 14, 2010 Rapporter Share Skrevet September 14, 2010 http://www.partsandretards.no/ Trur du må oppdatere deg litt, de har den ja, men langt ifra billigst.. Til trådstarter, hør med darty, eller les prosjekttråden hans, er noe snakk om pris/hvem som har billigst.. Også kan jeg tenke meg at du får den ganske billig på ebay Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Oktober 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2010 Problemet er at nå har de sluttet å produsere repro lepper også. Så det kan bli vanskelig å få tak i dette etterhvert. Fikk raska med meg noen av de siste spoilerne siste bestilling fra VWhaus og har 8 igjen for salg på lager. (beholder en 2-3 selv for fremtidlige prosjekter) Pris er 990,- for komplett leppe. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Oktober 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2010 Trur du må oppdatere deg litt, de har den ja, men langt ifra billigst.. Til trådstarter, hør med darty, eller les prosjekttråden hans, er noe snakk om pris/hvem som har billigst.. Også kan jeg tenke meg at du får den ganske billig på ebay Jeg har panser-bh på lager til Golf 1, ser det står i signaturen din. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2010 Jeg har panser-bh på lager til Golf 1, ser det står i signaturen din. Det er kanon, tar kontakt når jeg skal bestille. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg