riksen Skrevet Juli 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2010 Har kjøpt meg en passat g60 stv. 1991mod. Noen som vet om jeg får brukt vag-com på den, har funnet diagnosepluggene ved girspaken men klarer ikke komme inn med pcen på bilen(finner ikke interface) Noen som har noen tips? :) Har også et annet problem, speedometer, turteller å div varsellamper funker ikke i display..tåkelys fungerer heller ikke. Takker for alle tips:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
riksen Skrevet August 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2010 noen?? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet August 7, 2010 Rapporter Share Skrevet August 7, 2010 Har kjøpt meg en passat g60 stv. 1991mod. Har også et annet problem, speedometer, turteller å div varsellamper funker ikke i display..tåkelys fungerer heller ikke. Takker for alle tips:) Du har vel sjekka alt av sikringer? Bare et forslag :p Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet August 9, 2010 Rapporter Share Skrevet August 9, 2010 På G60 er det enklere å bruke multimeter enn å bruke VAGCOM. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
riksen Skrevet August 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2010 Du har vel sjekka alt av sikringer? Bare et forslag :p jepp, sikringer er hele. men har funnet ut at det ikke er strøm til tåkelys sikringen. skal prøve å kikke litt mer på det snart, bare jeg får tid:) godt jeg ikke bruker g60n til vanlig:p takker for alle tips å triks:)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
riksen Skrevet August 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2010 På G60 er det enklere å bruke multimeter enn å bruke VAGCOM. oki, da gidder jeg ikke plundre noe mer med det:p takker:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg