mmh Skrevet August 1, 2010 Rapporter Share Skrevet August 1, 2010 Sachs clutch=) Siter Old Volvos Never Die, They Just Go Faster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gooner87 Skrevet August 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2010 Sachs clutch=) Takk:) Noen som vet om bremser fra S3 vil holde. Eller hvordan jeg kan oppgradere bremsene mine billigst? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotom Skrevet August 27, 2010 Rapporter Share Skrevet August 27, 2010 Man må vel ikke strengt tatt "mappe" bilen på rulle heller. Det finnes jo custom chip med ferdige verdier til slike oppsett da. Jeg var i kontakt med Turbofun når jeg skulle oppgradere min 1,8t, og de kunne tilby chip og dyser ferdig programmert til rundt 270-300 hk om jeg ikke husker feil. Billig var det også. Baksiden av medaljen her er kanskje at man ikke klarer å ta ut de aller siste hestene, da et map kan finjusteres mye mer. Men for et budsjettbygg, måtte vel dette vært bedre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg