xZoPpY Skrevet Juli 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2010 Hei Har en Volvo s60 t5 02 modell som venstre framlykt har gått lekk, lagt ca en liter vann inni der over tid. Ser ut til at styringsboksen i lykten har tatt kveld, hovedxenon lyset er gone, prøvde å bytte pæren og tenneren, uten hell. Sikringen er ok. Frydenbø skal ha rett over 10 000,- for ny lykt. Spørsmålet mitt er, hvor kan jeg skaffe dette billigere? Har ringt litt huggere, men uten hell. Hadde det vært billigere å kjøpe denne i sverige etc? Blir vel opp i samme pris med bensinpenger og arbeidspenger. Arbeidet kan jeg gjøre selv her hjemme. Om noen har noen gode kontakter som kunne hjelpet meg, send meg pm, hadde vært veldig takknemlig! :) Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xZoPpY Skrevet August 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2010 opp... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg