Mummielge Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Noen som har jort dette? er det vanskeligt? hva må jeg jøre. vist du er en som har jort dette vill jeg gjerne att du skriver litt om hva jeg må jør for å få det til å om jeg må opp med helle dasjbordet for å få dette til? :) (bilen er en audi 80 94)(har heller aldri rørt ett bilannlegg før. så er dette noe å anbefale for meg å jør?) Tusen takk for alle innspill jeg kan få her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 hm, ville heller montert di i a stolpen eller i org hullet i dash bordet. Må nok skru litt ja. kansje sperre luft gjenomstrømming der og... Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 hvis du liker dugg og is på siderutene foran, så er det absolutt å anbefale:rolleyes: har hatt planer om det sjøl, men slo det fra meg.. Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Monter dem heller stående oppå, eller ved siden av de orginale i dashen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mummielge Skrevet Februar 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Men vist jeg montere dem på siden av orginal hullet, må jeg sage i dasjen da? har ikke akkurat lust til å ødelegge den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 må ikke sag, får slike hus du monterer di i. har du noe i org hullene da ? Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mummielge Skrevet Februar 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 har 4" i orginal hullene. er det plass til diskanten? i tilleg til den 4" jeg har? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 nei, det er det ikke da, men hva med å plukke ned a stolen og montere i den ? Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olavvi Skrevet Februar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2004 Jeg har på flere Audi 80, montert diskantene i luftedysen som står like ved orginalhullet til høyttaleren. Dugg er ikke noe problem, siden du kan åpne dysene som blåser inn i kupèen mot ruten. Monteringen er også meget enkel, og resultatet blir pent. Ledningen til diskanten tres gjennom ett hull i luftekanalen rett under/ved 4" elementet. Siter Ford Fiesta ST 150 -08 Frozen Wite Ford S-MAX Titanium S 2,2 TDCI 175hk -09 Panther Black Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg