nubbe Skrevet Juli 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2010 Har problemer med sentrallåsen,får ikke åpnet ene passasjerdør bak og bagasjerom, og regner med det ligger en feil i dette releet. Men hvor ligger det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mkristiansen Skrevet September 14, 2010 Rapporter Share Skrevet September 14, 2010 Ja, jeg har samme problem. sentrallåsen funket stykkevis, av og til. så forsvant hele greien, men etter en stund så funkadet igjen. men ikke nå. ser ikke ut til å være noe sikringer som er gåen. hva annet kan det være? Mondeo 94 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caprinut Skrevet September 15, 2010 Rapporter Share Skrevet September 15, 2010 Det går en kabel klynge midt under førersetet.. Der pleier et loddepunkt gå istykker slik at sentral låsen ikke funker. For å fixe problemet må du ta ut fører stolen og sprette ledningene under der, for å så lodde dette sammen igjen... Må fixe på min Mk1 også, har ikke sentral lås lengere på min... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg