aavar Skrevet Juli 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2010 Hei! Jeg har en Tomtom one scandinavia som fungerer ypperlig til mitt bruk. Men da svigerforeldrene mine kjøpte en tilsvarende tomtom-navigasjon (brukt) fulgte det med en plate som de kunne kime fast oppå dashbordet slik at tugekoppen kunne festes til denne istedenfor til vinduet. SLik at den blir stående oppå dashen istendefor å henge i ruta. Litt vanskelig å forklare dette merker jeg, men den ser altså ut som en slik bordbrikke som man setter under glass på stuebordet. Laget i sort plast. Noen som vet hva dette heter og hvor man eventuelt kan få tak i en? Aavar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juli 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2010 http://www.komplett.no Produktet heter TomTom Adhesive Disks. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aavar Skrevet August 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2010 Takker :) Jeg har ikke fått sett noe mer på dette, men kom plutselig på at dette kan man vel lage av noe selv (kanskje av en bordbrikke?)... Så hvis noen har en god idé, så er det bare å komme med den :) Aavar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet August 4, 2010 Rapporter Share Skrevet August 4, 2010 Det finnes spesifikke holdere til de forskjellige TomTom One-typene, som lar deg skru den fast på noe vertikalt på dashbordet... om du er lei av sugekopper generelt. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg