Gå til innhold

Forza 3 Trackday 29.07.10!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Heisann

 

Jeg tenkte vi kunne hatt en trackday denne dagen, savner å spille med andre for tiden. Så dette tenkte jeg at ville blitt kult. Det blir nok litt drifting og banekjøring for morroskyld. For mer info, kontakt meg Vresern96

 

Gamertag: Vresern96

 

Mvh Forza3 :jerkoff:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes spennende ut...

 

Har du noen tanker rundt hva slags biler som skal brukes?

Klasse og type biler, forzakit/ikke forzakit, slicks/ikke slicks?

 

Har jo en haug med biler satt opp for race i diverse klasser.

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes spennende ut...

 

Har du noen tanker rundt hva slags biler som skal brukes?

Klasse og type biler, forzakit/ikke forzakit, slicks/ikke slicks?

 

Har jo en haug med biler satt opp for race i diverse klasser.

 

tenkte vell bare for å ha det litt gøy, kanskje en breisladd konkurranse, klassen og oppgradering spiller ikke noe særlig rolle, men har noen regler...

 

MOTSATT KJØRERETNING TILVARER STRAFF!

DISKRIMINERING TILSVARER KICKING!

ØDELEGGING FOR ANDRE ER FORBUDT!

INGEN R3,R2 og R1 ORGINALE BILER MED I LØPET!

 

ellers så er det bare å more seg!

 

Mvh Vemund Haarberg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er med jeg også...

 

Håper litt dulting er tillatt... Jeg er ingen drifter så hender det blir litt snurringer og noe ufrivillig dulting. Men jeg kan garantere at det ikke er med vilje. Er stort sett grip racing som er tingen for meg, men alltid morro å prøve noe nytt.

Endret av RBrambo

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er grei. Ses kl 20.00 :)

 

 

 

Er med jeg også...

 

Håper litt dulting er tillatt... Jeg er ingen drifter så hender det blir litt snurringer og noe ufrivillig dulting. Men jeg kan garantere at det ikke er med vilje. Er stort sett grip racing som er tingen for meg, men alltid morro å prøve noe nytt.

 

hehe, du er nok ikke den eneste, jeg har fått litt teken på Touge Drifting, men Sånn "standar" drifting så er jeg ute å kjører :P

Endret av Klemmetsmo
Meh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår