Moodsi Skrevet Juli 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2010 (endret) Heisann folkens:) Tenkte jeg ville vise min bil, som mange andre har gjort. Det er en Golf 3 VR6 som dere ser på tittelen, en 1994 modell. tenkte jeg skulle legge ut noen bilder også, så kan dere komme med kommentarer om dere vil:), gjerne positive og negative slik at jeg kanskje kan gjøre noe annerledes. kom med tips:D Her er bildene: [/img] [/img] [/img] [/img] Endret Juli 23, 2010 av Moodsi gjorde feil, angående bilder. Siter 1994 - Golf 3 VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FR33DY Skrevet Juli 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2010 Er det bare med meg bildene ikke viser? Siter ____________DRIZZLE CREW____________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moodsi Skrevet Juli 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2010 nei, du er ikke alene, jeg merker det jeg også, har lagt bildene inn på galleri, også har jeg tatt "legg til bilde" og tatt den linken som kommer når du åpner det i galleri, men det funker ikke.. hva har jeg gjort galt?? Siter 1994 - Golf 3 VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FR33DY Skrevet Juli 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2010 nei, du er ikke alene, jeg merker det jeg også, har lagt bildene inn på galleri, også har jeg tatt "legg til bilde" og tatt den linken som kommer når du åpner det i galleri, men det funker ikke.. hva har jeg gjort galt?? prøv med tinypic.com last opp bildene der, for så å "sette inn bilde" :) Siter ____________DRIZZLE CREW____________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moodsi Skrevet Juli 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2010 Takk skal du ha FR33DY, det funket:), da kommer resten av bildene snart Siter 1994 - Golf 3 VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moodsi Skrevet Juli 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2010 da er bildene oppe å går:) Siter 1994 - Golf 3 VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FR33DY Skrevet Juli 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2010 np ;) pen bil btw, alt bortsett fra øyelokkene :D Siter ____________DRIZZLE CREW____________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moodsi Skrevet Juli 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2010 takk=), hehe ja, var skeptisk til de, men ville prøve å se hvordan det ble, jeg syntes det helt greit, men veldig pent er det ikke. Vurderer kanskje å fikse panserforlenger, men er usikker. Siter 1994 - Golf 3 VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FR33DY Skrevet Juli 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2010 takk=), hehe ja, var skeptisk til de, men ville prøve å se hvordan det ble, jeg syntes det helt greit, men veldig pent er det ikke. Vurderer kanskje å fikse panserforlenger, men er usikker. Ja har et panser liggende som jeg skal sveise panserfolenger på, kansje sparkle litt og lage badlook panser når jeg først er i gang. vi får se ;) Siter ____________DRIZZLE CREW____________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg