berjen Skrevet Juli 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2010 Hei, eg lurer på kor eg skal ta ut olje til turboen når eg skal bygge om til turbo, og korleis må eg gjer det med trykk forgasser, har hørt at bensintrykket må vere over ladetrykket på turboen. håper på gode svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Juli 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2010 hvordan motor er det snakk om? Utrolig lite info du kommer med. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berjen Skrevet Juli 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2010 er motoren på en skoda 130, vil bruke orginal motoren å ikkje bytte den ut. rekner med folk vil anbefale å sette inn for eksempel volvo motor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berjen Skrevet Juli 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2010 Er det ikkje en standard plass på motoren man tek ut oljeturen til turbo? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Juli 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2010 Hvis du er heldig har du et blendet uttak i oljegalleriet før/etter oljefilter. Eventuelt får du sette et T- eller Y-ledd på oljetrykkbryteren. Les deg opp på temaet gasserturbo på http://www.savarturbo.se Der finner du alt om filing av nåler og modding av luftkanaler i Strömberg gassere. Hvis din orginalgasser kan det være verdt å modde på en slik. Sitter på alle slags Volvoer med sort kork. Et dyrere alternativ er en viss type Dell'Orto gassere. De tåler turbo out-of-the-box. Andre gassere igjen kan sette før istedetfor etter turboen, eller omvendt. Hold oss oppdatert på utviklingen. Dette er et utdøende tema. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg