The cowboy Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 har et lite (men høylytt) problem her.. den venstre bforbremsen min henger seg opp til tider.. er ikke sånn at den bremser hjulet,men den hyler noe så inni helvette...noe som kan tenke seg til hva problemet er?? jeg har sjekka bremse oljen,og den ser fin ut..men jeg finner ikke tanken for abs`n da.. tenkte muligens det var noe med den.. ellers så er det jo rett og slett selve bremseklossen som kuker seg..hehe!! men anyway..noen tips her?? og i samme slengen..er det noen her i tønsberg som har en garasje jeg kan låne for å hive inn bilen og kasta av hjulet for å sjekke?? skader ikke om det sto en buk der jeg kunne låne i smme slengen :) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Utslitt bremsekloss, eller bare møkk mellom skive/kloss. Eller så kan faktisk møkk i sporene til klossen på calipperen føre til herlige lyder fra vibrasjoner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Februar 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 hyler bare når jeg svinger da!! det glømte jeg å si.. når jeg holder bilen sånn noelunde rett..da er det ikke noe lyd.. met et lite turn på ratte så kan den 2søteste" musikk oppstå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse_GT Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 behøver ikke være utslitte klosser, prøv å fil ned litt på sidene på klossen som er nær calipter'n, så smeller du på et lite lag med kopperpasta på baksiden av klossen... dette skulle løse problemet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 mange ganger kan det være at glideboltene til callipppern sett seg fast... veldig typisk på tyske biler.. sjekk om klossene er slitt likt på begge sider av skiva... om ikke så er den fast.... kan kansje åsså være noe dritt som har kommet innpå Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Februar 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Originally posted by Shyggen veldig typisk på tyske biler.. kan kansje åsså være noe dritt som har kommet innpå hakke tysk bil.. kjører jappse skit.. hehe.. men, ska sjekke det som har blitt fortalt her nå!! må bare finne meg en varm og tør sted å stå førsrt..hehe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg