Karl-W Skrevet Juli 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2010 Problemet med AC anlegget er at det kjøler en liten stund, og så er det helt slutt. Dagen etter gjentar det samme seg. Jeg har hatt den inne hos ford og tatt en AC service inkludert påfylling av "gass". Er det noen som har noen gode forslag om hva feilen kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymondblack Skrevet Juli 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2010 höres nesten ut som at systemet fryser. Send epost adressen din så kan jeg sende deg haynes AC feilsöke manual på epost. Siter OPEL ER BRA! --------------- 2005 Honda Accord 1999 Yamaha Thunderace 1000 1996 Seat Toledo 1.9 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juli 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2010 Tenker meg at kjølevifta ikke starter slik at trykket blir for høyt og trykkvakten kobler ut Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg