Turbo_Olga Skrevet Juli 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2010 Skulle starte bilen i morges for å kjøre på jobb, men ingenting skjedde... Jeg glødet som normalt, alle lampene som skal lyse da lyste, men da jeg vrei nøkkelen videre for å starte var den helt død. Den startet først når jeg trillet den i gang i ettermiddag. Er det noen der ute som har vært borti dette før, og som kanskje kan gi meg noen tips? Aner ikke om det er folk på verkstedet nå i ferien :s *er litt små-desperat og veldig avhengig av bil* :titties: Siter En død CHRYSLER GRAND VOYAGER SE TD '97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Juli 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2010 vet ikke helt men jeg ville målt om det kommer spenning til starteren, feks i stratus er det en brytter i clucht pedalen som må holdes inn for å starte -om den brytteren er dårlig vil det gi lignende symptom som du har: at du får ikke starte men starter om du triller i gang. Det er det første jeg ville prøvd som sagt ;) desverre kjenner jeg ikke de bilene men regner med at chrysler er i store trekk ganske like :) Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Olga Skrevet August 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2010 Kan stemme at det er en bryter under clutchen. Hadde bilen på verksted dagen etterpå, men de fant ikke noe feil... Den hadde vel bare et illebefinnende *hehe* for etter 30 min feilsøking startet den og den har gått som ei klokke siden da :D Siter En død CHRYSLER GRAND VOYAGER SE TD '97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg