mikalsolheim Skrevet Juli 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2010 Hei har tenkt å kjøpe en vw golf mk1. Men lurer litt på hvilken modell som er mest kurrant og hva jeg må se etter når jeg skal kjøpe? har sitt litt rundt på finn og autodb men ligger ikke så mangen ute og de ser litt shabby ut. og hvordan er det å importere slike biler? lønner det seg eller er det billigere å kjøpe i Norge ? Vil helst ha en med større motor enn 1.1 literen og helst en GTI. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulfgti Skrevet Juli 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2010 Kun 83modell som gjelder :D Siter Bmw E38 - Bmw 320D E46 - Golf mk1 Gti 2.0 16V - Caddy mk1 pickup 1.6 GTD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dajusnes Skrevet Juli 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2010 Får kjøpe ratten min ;) Siter VW golf mk5 2005, low is a lifestyle! Vw golf mk1 1983 X Toyota celica gt4 1991 X Bmw e36 325 1992 X Honda civic hb 1,4is X Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Juli 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2010 Hei har tenkt å kjøpe en vw golf mk1. Men lurer litt på hvilken modell som er mest kurrant og hva jeg må se etter når jeg skal kjøpe? har sitt litt rundt på finn og autodb men ligger ikke så mangen ute og de ser litt shabby ut. og hvordan er det å importere slike biler? lønner det seg eller er det billigere å kjøpe i Norge ? Vil helst ha en med større motor enn 1.1 literen og helst en GTI. Skal du ha GTI er det flest '83 modeller i Norge. Disse har også 1,8 literen med 112hk som gjør den til en kjapp og morsom bil. Sjekker du litt på Blocket.se så dukker det opp noen fine eldre innimellom men sjelden GTI'er. Disse blir også noe billigere. Anbefaler å legge litt penger i kjøp av Einser så slipper du kjedelig rustsveising og skruing. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mikalsolheim Skrevet Juli 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2010 Gjør ikke så mye om det er litt å gjøre med bilen har 9 måneder til jeg får lappen så har tid til å fikse på den :) så lenge den ikke har så alt for mye rust og bulker :) så 83 mod. gti er det å satse på eller andre modeller med mindre motor? så lenge de er noen lunde strøkne og ikke rullet så alt for langt ? vil helst ha en einzer det er litt futt i :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H-augen Skrevet Juli 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2010 Å importere GTI fra Tyskland starter å bli rimelig dyrt. en strøken GTI er ganske dyr og staten skal ha sitt. Handler du en veteran er det billig å importere ca5000 + MVA Siter Golf mk1 GTI 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet August 2, 2010 Rapporter Share Skrevet August 2, 2010 1,5litern er ikke noe rakett, men morsom fordet.. Få på coilovers å senk den i bunn, så er den stiv som en pinne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg