zerex Skrevet Juli 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2010 (endret) Noen som har vært plaget med det? Hører det bare når jeg kjører over humper. høres ut som det kommer fra høyre side bak, rundt dekket en plass.. Har vært under bilen flere ganger å kjent å slått litt og ikke minst bannet litt, er så forbanna trangt med bare jekk.. Fant litt skrangling i varmebeskyttelses-dekslene, så løsnet noen av dem og det kom en haug med småstein rett i ansiktet! meeen, skranglinga ble ikke borte.. Begynner å mistenke demperen eller noe, får det er bare akkurat når bakdekket treffer en hump.. på en måte!.. Løst: Tror jeg fant ut av det, tok av dekket banket mens jeg prøvde å finne ut av hvor lyden kom ifra, fant ut at det kommer fra bremsene.. skrudde av caliptern og byttet på bremseklossene, la merke til at fjæra på ene klossen var slitt, som om den hadde ligget imot bremseskiven eller noe. Skrudde på igjen og skranglinga er nesten fraværende.. eneste hører litt hvis jeg kjører over et stort hull, men langt ifra så ille som det var.. Endret Juli 17, 2010 av zerex Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat_turbo Skrevet Juli 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2010 kjøp nye bremseklosser da kanskje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zerex Skrevet Juli 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2010 kjøp nye bremseklosser da kanskje Ingenting galt med bremseklossene egentlig, godt med belegg ennå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat_turbo Skrevet Juli 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2010 åja men da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg