Gå til innhold

Alternativ til standard sete i A3?

Ranger emnet


Rofl

Anbefalte innlegg

Hei, har nettopp anskaffet 2007 A3 Ambiente og kona er ikke fornøyd med passasjersetet. Dvs. setet i seg selv er bra nok, men hode/nakkestøtten sitter for høyt, og hun får ikke hvile nakken slik hun ønsker.

 

Jeg kan forstå innvendingen. Jeg forsøkte å flytte en støtte fra baksetet med den funket dårlig og er jo heller ikke regulerbar i høyden.

 

Jeg har forsøkt å google på Recaro men blir ikke særlig klokere av det.

 

Noen gode råd?

Endret av Rofl
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være litt stygg

Sittepute.jpg

 

Men litt seriøst igjen, er det noen som bruker hodestøtten korrekt, jeg har aldri funnet en bil der denne er brukende for min del, om jeg sitter så hode kan hvile på den, så sitter jeg ubehagelig, forøvrig er det en hodestøtte, og ikke en nakkestøtte, bruker man den bak nakken, så risikerer man heller å knekke enn å redde nakken, skla ligge an mot bakhodet.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være litt stygg

Sittepute.jpg

 

Men litt seriøst igjen, er det noen som bruker hodestøtten korrekt, jeg har aldri funnet en bil der denne er brukende for min del, om jeg sitter så hode kan hvile på den, så sitter jeg ubehagelig, forøvrig er det en hodestøtte, og ikke en nakkestøtte, bruker man den bak nakken, så risikerer man heller å knekke enn å redde nakken, skla ligge an mot bakhodet.

 

Den var skikkelig stygg gett! :scooter:

 

Men som du sier, hodestøtte er ikke nakkestøtt, skal ikke være det heller!

 

Venter på en løsning på problemet; kjerrringer er ikke å spøke med!:ex_machin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår