aUDUN` Skrevet Juli 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2010 Hei, trenger noen råd ved kjøp av en golf stasjonsvogn. Litt info om bilen: Golf 1.8 Rolling stones 1995 mod -Bilen har kun hatt 1 eier. -Oljelekkasje i toppdeksel. -2 små skader i frontrute. -Hull i bakre eksospotte. -Rust i framskjermer og VF dør. -1.8liters 90hk motor. -Bilen har gått 140.000km. -Så godt som strøken inni. -Eu-ok til våren 2011. Pris på bilen er 15.000,- men har klart å prute ned til 13.000,- *Har funnet ny VF dør til 1700,- levert hjem til meg i samme farge som bilen. *Resten av rusta regner jeg med å bare sandblåse og lakkere med sprayboks. *Oljelekkasjen på toppdeksele reparer jeg med ny gummipakning til rundt 200,- kr *Bakre eksospotte finner man til rundt 1000,- for en rustfri på nette. Har ingen erfaring med golf 3 utenom at jeg syntes det er alt for mange av dem hos bilopphuggeren som gjør de lett å få tak i deler til, men det er jo en grunn til at alle står der også? Spørsmålet mitt er da, er dette et bra kjøp? Siter Hi. Bye. VW mk1 Jetta oppussingprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Juli 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2010 jeg har en variant nå... har hatt flere golf 3... og vist du ikke liker og handle deler hver mnd så ligger du unna golf 3;) er alltid noe galt med disse bilene...det kjekke med det er at man finner BILLIGE deler OVER ALT=) ellers liker jeg golf veldig godt=) fine og greie biler når dei virker=) Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet Juli 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2010 Hva slags deler er det du snakker om da? Er det slitedeler som man må bytte hver måned da? Siter Hi. Bye. VW mk1 Jetta oppussingprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HrpZ88 Skrevet Juli 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2010 syns ikke det hørtes så ille ut :) Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Juli 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2010 vel for og være ærlig så er golf 3 en møkkabil...er alltid noe som ryker...bensinpumpe, relèe`er, tenning+++++ Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet Juli 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2010 Ok, da her jeg sagt ifra meg det kjøpet! takk for tipset Siter Hi. Bye. VW mk1 Jetta oppussingprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Juli 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2010 kjøp japansk! dei er mest holdbare! Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet Juli 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2010 sier han med 2 tyske biler! Har vw T5 transporter selv, er kjempefornøyd. Har hatt Mith'i'bushen L200 før, veldig ufornøyd med den, så tenkte jeg skulle gjenta suksessen med vw. Men den gang ei! Siter Hi. Bye. VW mk1 Jetta oppussingprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet Juli 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2010 ikke hør på raringen over her.. Om bilen har blitt tatt vare på av tidligere eiere er Golf3 veldig holdbar. Lite feil på 1.8l motoren. Flensen under innspruten er gummi, den morkner med tiden, og en vacum slange fra innsprut til bremsekraftforsterker sprekker. Enkelt å skifte selv, koster heller ikke all verden. Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Juli 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2010 vist du sier det så.... ja jeg vet audun...men så har jeg aldri sagt at vw er GODE biler heller...jeg bare liker utseende=) Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg