Gå til innhold

Fm3 DTM Golden years (RACE 26- 2 )

Ranger emnet


da9el

Anbefalte innlegg

skrudde litt på svenkefaan i dag. men får liksom ikke dreisen på kjerra.

Så blir nok MB190 og Opeln for min del, Men viss den nyere BlackMansWagoon er litt mere stabil så har ikke det noe å si for meg om den er med, men da med e30 dtm lakkering.

 

Alle biler som skal være med å kjøre denne DTM saken må ha slikt DTM racing dekalisering på bilen mener jeg,

80 Porsche 924

04 Lexus Sportcross 

99 Audi A6

97 Toyota Corolla G6
69 Toyota Crown
91 Passat (Destroyed)
85 BMW 520 (Destroyed)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 110
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Pokker... Mercen går i overkant rått gitt...

 

Testet en del med Ducky i dag, så lenge jeg tok starten og ikke gjorde noe feil og slik at han ikke kom forbi meg så hadde jeg en fair sjangs. Men så fort han kom forbi så bare stakk han...

Jeg kjørte da Cosworthen.

 

Liker det ikke... Er absolutt en bil som hører hjemme i serien, men at den er så rå er ikke bra. Tok meg med borti 2 sekunder per runde på Nürburgring GP, det er MYE på en bane som ikke er lenger.

 

Nå er Ducky god til å kjøre, men så stor forskjell uansett bane er det ikke mellom oss...

 

På Nordsløyfa er nok Cosworthen like bra, ettersom det er så mye høyfart der.

 

På Road America som også har mye høyfart hadde jeg ikke mulighet til å henge med, tok meg med rundt 2 sekunder på runden der også...

 

Ser stygt ut for at dette kan bli en rein Mercedes cup...

 

Men virker som den justerbare hekkspoileren har mye å si for det enorme grepet i Mercedesen. Testet noen runder selv, og med å justere vingen fra så lite downforce det går til å justere for max downforce gradvis utjgorde det ca. 1 - 2 sek på rundetiden på Nürburgring GP. Satte dårligst tider med vingen skrudd ned på så lite downforce det er mulig å få. Så ser ut til at det kan gjøre bilen jevnere med de andre...

Endret av RBrambo

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, var litt det første som slo meg også...

Men virker som det utgjør veldig mye bare å justere ned downforcen så mye det går. Mister en del kilo med downforce, og det har mye å si for grepet, og dermed hastigheten gjennom svingene...

 

INGEN kjører forbi meg på utsiden så lett som Ducky gjorde flere ganger i dag...

 

Vi får prøve litt mer og se...

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjørte omegan i dag på ringen, og på den 3 runden kom jeg ned på 8.01 runde. så med litt mere reinere spor så kan nok denne komme ned på 7,50/55 vil jeg tro.

Så denne bilen var da satt opp med forzakit, grunnet at bakenden på bilen var virkelig laus uten.

80 Porsche 924

04 Lexus Sportcross 

99 Audi A6

97 Toyota Corolla G6
69 Toyota Crown
91 Passat (Destroyed)
85 BMW 520 (Destroyed)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Jeg setter opp game ca. 21:15, bare å logge seg på fra da...

 

Torsdag 20.10.11

Racestart 21:30

 

LeMans Bugatti - 10 Runder

Nordschleife - 3 Runder

Catalunya National - 15 Runder

Silverstone GP - 10 Runder

Nürburgring GP - 10 Runder

 

Litt lange løp denne gangen, derfor 5 løp...

 

Oppfordrer på nytt alle som har bygd seg biler til å bli med. Jo fler jo bedre...

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatert liste over tillatte biler:

 

-1991 Bmw M3 E30

-1997 Bmw M3 E36 *

-1989 Lotus carlton

-1993 Ford svt cobra

-1990 Mercedes 190E 2.5 Evo II

-1987 Ford Sierra Cosworth RS 500

-1983 Volvo 242 Turbo Evo.

 

* Foreløpig tillatt, kan muligens bli fjernet senere

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer til å bli kjørt løp med jevne mellomrom, er det mye folk på i helga ser jeg ikke bort fra at jeg drar i gang noe, så er bare å følge med. Ble litt ymse i går, alt fra to til fem stykker som fullførte de forskjellige racene... Hadde vært digg å ha full grid i alle race...

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver på nytt igjen på torsdag - klokka 21:30

 

Blir både Europeiske, Japanske og Amerikanske baner denne gangen...

 

Motegi - 8 Runder

Road America - 8 Runder

Nordschleife - 5 Runder (liten utholdenhetsprøve)

Suzuka - 8 Runder

Nürburgring GP - 8 Runder

 

Forventer stort oppmøte denne gangen...

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatert liste over tillatte biler:

 

-1991 Bmw M3 E30

-1997 Bmw M3 E36 *

-1989 Lotus carlton

-1993 Ford svt cobra

-1990 Mercedes 190E 2.5 Evo II

-1987 Ford Sierra Cosworth RS 500

-1983 Volvo 242 Turbo Evo.

 

Jeg har lyst til og være med noen ganger, men er det orginale biler eller er det en grense på trimminga på dem?

hvordan blir jeg med? legger jeg til Tifosi78? og bare joiner der eller?

 

Ole

Toyota RAV4 2.0 automat

Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt)

Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt)

Sjekk ut mini SUV`n vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår