polo-1992-xtreme Skrevet Februar 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Originally posted by eirikvw Snakk med G60Syncro på golf 2 forumet, han har hentet fler biler og skrev at han skulle ned til tyskland 10 ganger i år, tror han er ok i tyskens forfærdelige gloser, og har kontakter der nede, du bør ha delebil til det prosjektet, ikke bare en motor, ellers så kommer du til å ruinere deg på småting du aldri hadde regnet med. takk for svaret.. jeg skal prøve det etterhvert som jeg får tid..! Han resier altså mye til Tyskland?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Lykke til med ombygging :) Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G40Turbo Skrevet Februar 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Jeg ville nok tatt in en dele bil, sparer mye penger, letter montere rett over. Få sendt en motor ville jeg selv aldri gjort, ender opp med å betale for en defekt motor, og hva gjør du da. Når selgeren er en privat person i tyskland. Evt prøve å gå til polo club hamburg og hør med noe der anng motor, så slepper du evt å dra så langt ned i tryskland. http://www.86c.de/frames.htm Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Bora Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet Februar 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Originally posted by pololars Lykke til med ombygging :) takk for det! Prøver så godt jeg kan, men sliter med penger..hehe.. Har litt av hvert jeg må få gjort...skal omlakkere bilen januar neste år....og må gå til innskaffelse av deler som skal lakkeres med resten av bilen..men det går vel bra til sist.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet Februar 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Originally posted by G40Turbo Jeg ville nok tatt in en dele bil, sparer mye penger, letter montere rett over. Få sendt en motor ville jeg selv aldri gjort, ender opp med å betale for en defekt motor, og hva gjør du da. Når selgeren er en privat person i tyskland. Evt prøve å gå til polo club hamburg og hør med noe der anng motor, så slepper du evt å dra så langt ned i tryskland. http://www.86c.de/frames.htm Skal høre med de i Poloklubben jeg, men skjønner de tyskerne engelsk tro??!..hehe.. Takk for tipset!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg