Gå til innhold

Corrado ønskes kjøpt!!

Ranger emnet


Ellricho

Anbefalte innlegg

kan hende jeg vet om en 96 modell a4 1,8t som blir din for mellom 50 og 70 en plass.. selvsagt eu-godkjent før salg da.. sitter nok med hester i den.. (drar fra en mazda 323 gtr).. er helt anonym så det er en gøy bil! alt er orginalt på bilen uten motor,eksos,understell og felger.. tror den er senka 30 mm jeg og er med 18" rs6 sommerhjul.. vinterfelger er også med selvsagt! du kan sikkert få nummeret til kompisen min som faktisk har bilen! er en grom bil som går bedre enn det den ser ut som(ikke som alle andre.. :P) send pm om du vil ha nummeret til han så sender jeg det til deg! :)

Prøvd mye rart, men ingenting slår bakhjulstrekk med sperre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
Hei.

Jeg er på jakt etter min første bil og kunne tenkt meg en Audi A4 1.8T lite rust og nylig eu-godkjent kan strekke meg til 100 000. Eller Volkswagen Corrado, den må være nylig eu godkjent

 

Ellers er jeg også åpen for tilbud, kan være spesiell BMW 3serie, eller Mercedes CLK. Helst Coupe.

 

Jeg skal kjøpe bil i august/september.

har en fin 90 mod... alt utstyr foryten aircon.. akkurat eu ok.. tipp top stand.. 50000 kan prutes litt kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Bump, forsatt på jakt etter Corrado, pm eller svar om du kjenner til en :D

 

Har en corrado stående med endel jobb på. Mangler bakfanger, hull i eksos og motor går noe ujevnt. må bytte en returslange fra intercooler. euok til sep. 2011.

måtte også legge til at den er fullt kjørbar og i daglig bruk :)

Endret av Turbobenni
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår