eiriksmil Skrevet August 6, 2010 Rapporter Share Skrevet August 6, 2010 Må flisespikke litt vettu! :P Som sagt, lykke til med salget. Får håpe du får solgt den hel (såpass fortjener den), og at du får noen kroner igjen for slitet :) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet August 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2010 takk verdien på bilen er større enn det jeg får solgt den for men men... har ikke plass eller tid til den lenger hel skal den selges uansett Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet August 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2010 kan selges for 55k uten felgene Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet August 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2010 Kom gjerne med innbytteforslag folkens Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet September 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2010 NÅ kan bilen leveres med andre NYE felger og dekk til mindre pris.! 60 0000 Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet September 10, 2010 Rapporter Share Skrevet September 10, 2010 hehe jo sant det, men jeg har akkurat hjelpt en kompis å skaffe westy på en jetta. kan se hva jeg får til om du er interessert siden jeg har noen kontakter i usa ? men det koster litt da , jeg trenger ikke ta noe penger for det bare det selgeren vil ha. Kan du skaffe til golf 1? Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet September 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2010 Kan du skaffe til golf 1? kan se hva jeg får til =) Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet September 11, 2010 Rapporter Share Skrevet September 11, 2010 kan se hva jeg får til =) Takker da hører eg ifra deg. ;) Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet September 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2010 http://bil.autodb.no/autodb/frame_search.wa2?AdItemId=1167902;Modified=1284897947;_cmd=similar Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet September 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2010 (endret) Noe av modsa : Volkswagen Golf 2 = mods : - Engine : 1.6i / 1.8i 16v - Body : Cleaned & 100% rustfree - Paint : custom red & Roof : Metalic pearl black - Soundsystem : Sony Xplod - speakers: 2 in front , 2 rear + one 12" subwoofer + 1000W amplyfier - Wheels : Schmidt TH 9.5 & 8.5 x14"( 205 & 195/45 Dunlop ) - Audi door handle - US front bumper ( thx to Murphy aka. yeayeayea) - Westmoreland Head unit ( thx to Amir aka. mr_alahyar ) - Coilovers ( Supersport Tüv approved ) - Happich windows RARE! - Head Windshield ( brand new ) - Sidepipes - Leather raciing seats - Tinted/clear tail lights - Leather doorpanels ( getting installed over the 2009-2010 winter ) - All interior plastic is painted in black - Real Leather shifter and handbreak bag - Power flex bushing all the way around! - New calipers 10mm ticker than Oem and discs - Momo steering wheel + + + Endret September 28, 2010 av Ghost. Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggetuss Skrevet September 28, 2010 Rapporter Share Skrevet September 28, 2010 Bare lurer, hvorfor skal du selge? Nytt på gang? Siter Prosjektet mitt sitt: Golf 2 GTD: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/231454-raggetuss-golf-1-6-tubo-diesel-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet September 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2010 Bare lurer, hvorfor skal du selge? Nytt på gang? Selges pga flytte, ingeniørstudie, for lite tid til bilen og ikke minst dårlig plass her jeg bor nå. Men bilen er nå lagret. Hvis jeg ikke får det jeg krever for den beholder jeg den heller og venter med til jeg får jobb og DA har jeg store planer for bilen ;) Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Oktober 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2010 MÅ ikke selges men om det er noen interesserte så er det bare å gi bud :) Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Oktober 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2010 førnya annonse på autodb Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet November 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2010 god jul Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg