dunder2k Skrevet Juli 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2010 hei jeg har en kangoo 1,4 2001 mod. jeg vil sette i større dynamo. er det bare til og skifte til større dynamo eller er det andre problemer? kunne tenkt meg en på 100A+ tenker ikke på fester og reimhjul. men rent eletrisk.. skal bare bruke den øverste i bilen, skal kjøpe 2stk. men hva kondensator bør jeg bruke? nye baterier, men hvilken kondonsator bør jeg bruke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Juli 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2010 oppgrader kabler og dynamo, og bruk pengene på et nytt batteri:) drit i kondis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2010 Mulig en dynamo fra Traffic er større og vil passe. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg