DatDude Skrevet Juli 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2010 Heisann Ettersom mitt bilbatteri begynner å ta kvelden, så tenker jeg i baner av nytt batteri. Spørsmålet er hvilket? Har ett ca. budsjett på opp til 2500,- Anlegget er ikke på mer enn ca 900wrms. Så derfor lurer jeg på om det i det hele tatt er vits å "oppgradere" til noe "bilstereo" batteri eller om det er like greit med noe standard start batteri til bilen. Men om jeg skal oppgradere, hva skal jeg velge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rtbuggie Skrevet Juli 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2010 Hvis du ikke har planer om å oppgradere anlegget nevneverdig i fremtiden, eller om du står lenge å spiller uten at bilen går? så hadde ikke jeg giddi å oppgradert batteriet. -Rtbuggie Siter her var det en gang noen vise ord, og et par prosjekter SIGNATURREGLER: http://www.bilforumet.no/faq GRATULERER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2010 Kost på deg ett bra vanlig batteri, av største du får montert uten trøbbel i bilen din du. Varta, Bosch etc... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg