Strøhta Skrevet Juli 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2010 (endret) Hei Har kjøpt lykter til min Passat 3B fra http://www.partsandretards.no/webshop/product/52081/7747 Men er det noen som kan si meg hva slags xenon jeg må kjøpe nå som passer disse? Passer evt. xenon til de lyktene? Kan noen sende meg en link til selve PRODUKTET for jeg har ingen peiling på hva som er riktig. Mvh Simen Endret Juli 5, 2010 av Strøhta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strøhta Skrevet Juli 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2010 bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strøhta Skrevet Juli 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2010 Okei. Ja, da hadde vært fint om du hadde funnet ut hva slags pærer som kan brukes:) Har fått satt på disse lyktene og må si meg fornøyd :D Men de vanlige lysene gjør at LED'ene blir litt usynlig når jeg kjører med dem på, så vil ha xenon som forandrer litt på fargen;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg