cozmos Skrevet Juli 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2010 Kjøpt meg en 940 (945?) classic 2,3fk '97, og er kjempefornøyd med bilen. En kamerat sa at for å få litt finere lyd av bilen, så burde jeg kjøpe meg et åpent luftfilter - et såkalt powerfilter om du vil. Lurte på om noen har noen erfaringer\anbefalinger med dette? Søkte litt rundt om og fant dette fra bsr-tuning. All hjelp mottas med stor takknemlighet:klovn: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klezz Skrevet Juli 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2010 Absolutt mye finere lyd! Hører resirkuleringsventilen mye bedre å Siter Volvo, BMW & MB! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Juli 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2010 Om lyden er finere kan diskuteres, men du hører psjt-lyden fra dumpventilen omtrent som om du skulle hatt åpen dump. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vicious^ Skrevet Juli 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2010 Hadde akkurat dette kittet på min gamle 97classic 940. Fikk frem dump lyden og en mere dyp lyd på lavt turtall. Hvis du skal ha åpent filter på bilen så må du være obs på at du ikke har for mye olje på filteret. Da går LMM til dukenukem Siter 2006 Saab 9-5 Vector, Hirsch programvare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg