HaaJeHaa Skrevet Juli 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2010 Heisann! Etter å klødd meg nesten inn til skallen klyver jeg til korset og spør: Hvordan bytter man viftereim på en 2.0L 190E? Prøvd å slakke det som er av skruer på strammehjulet (fjærbelasta armen), men får ikke noe slakk. Ser ut som jeg klarer å bende den gamle av, men dette er ingen god løsning da den nye kanskje ikke er like elastisk:P Slenger derfor ut spørsmålet så jeg slipper å bruke rå makt som skjeldent fører til noe godt. Siter 77 Datsun 280z, 09 BMW E90 320d, 95 MB W124 E320, 40 BSA M20 X88 MB 230CE, X 89 MB 230CE, X 92 MB 190E (RIP), X 85 MB 190E 2,3 16V, X 94 Audi 80 (RIP), X 99 Opel Astra, X 42 BSA M20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Juli 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2010 det skal sitte et stramme hjul ca mellom servopumpa og vannpumpa, dette skal man kunne vippe av et lokk, for å sette i en umbrako. kan få tatt noen bilder om ønskelig(: Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twogees Skrevet Juli 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2010 Heisann! Etter å klødd meg nesten inn til skallen klyver jeg til korset og spør: Hvordan bytter man viftereim på en 2.0L 190E? Prøvd å slakke det som er av skruer på strammehjulet (fjærbelasta armen), men får ikke noe slakk. Ser ut som jeg klarer å bende den gamle av, men dette er ingen god løsning da den nye kanskje ikke er like elastisk:P Slenger derfor ut spørsmålet så jeg slipper å bruke rå makt som skjeldent fører til noe godt. Jeg bytta den på en 2.0 i går :) 1. ved strammeren er det en skrue som må slakkes ca en halv omdreining. 2. slakk strammeskruen til strammeviseren går nedover, dytt renn ned ned på reima av og til dersom den ikke slakker. 3. ta av reima :) Siter Mb 190E, jakter på AMG motor :) Audi A6 2.5 TDI 2002 @450Nm :D vrrrooom Audi S6 4.2 2001. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg