Gå til innhold

sensur 2

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Moderatorer , get a life.

Les litt sjøl før dere utaler dere og LUKKER tråden.

 

 

A . eg svarte på en direkte forspørsel ang egne produkter, sitat finnes det noen i norge som forhandler lucas****

Svar ja det har vi .... reklame ??????

 

B. La meg inn i en sticky-tråd http://www.bilforumet.no/bilpleie/157097-norske-utenlandske-nettbutikker-bilpleieprodukter.html

 

Reklame ??? Om dette er reklame så får dere versågo lukke denne tråden, om eg legger meg til sjøl eller noen andre legger til linken er vel totalt uintressant.

Henne ..... IP, lol du vet ikke hva du snakker om. Eg kunne brukt ip fra Kina om eg ville, men eg forstår at enkelte audieiere ikke bare er dust i trafikken no.

Gå å lek intressant og allvitende en annen plass, dette forumet har flotte bukere men akk så tragiske moderatorer, regner med att denne tråden blir lukket også slik att ingen andre skal kunne finne på å si noe negativt, Pyser. Ha en fin dag , kjør forsiktig alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullt klar over at det ikke er vanskelig å bruke IP-adresser fra andre steder, men nå er det en gang sånn at de fleste ikke legger så mye energi i det som du gjør.

 

Stakkars henne, får du pepper hele veien :)?

 

Ikke ta deg nær av det:hellothere:

VW Polo 1996 1.4SOLGT

Audi A6 2001 2,5QTDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klage gjør eg for dette var borti hampen dum håndtering fra deg &Co. Dette var ikke noen trussel for deres reklameintekter, og eg som har egen butikk kan ikke diskutere noe om mine produkter blir nevnt. Men trådstarter på http://www.bilforumet.no/bilpleie/157097-norske-utenlandske-nettbutikker-bilpleieprodukter.html kan ramse opp en hel del , og oppfordre til att andre legger fler til. logisk ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars henne, får du pepper hele veien :)?

 

Ikke ta deg nær av det:hellothere:

 

Takk, du er da snill. Er i grunn vant til kritikk fra brukere, siden det er det eneste man får. ..både av feedback og annet. :)

 

 

Klage gjør eg for dette var borti hampen dum håndtering fra deg &Co. Dette var ikke noen trussel for deres reklameintekter, og eg som har egen butikk kan ikke diskutere noe om mine produkter blir nevnt. Men trådstarter på http://www.bilforumet.no/bilpleie/157097-norske-utenlandske-nettbutikker-bilpleieprodukter.html kan ramse opp en hel del , og oppfordre til att andre legger fler til. logisk ?

 

Jeg forstår at du føler det urettferdig, men det er vanlig praksis her at tips skal komme fra "ordinære" brukere og ikke fra firmaene selv. Forsto det ut i fra de to innleggene dine som jeg slettet, at nettbutikken din er oppe og går om en måned. Vil tro det er søkbart gjennom google etter det, for de som er ute etter å finne varer og priser...men forstår likevel at du ønsker å annonsere om sortimentet ditt allerede nå. Jeg burde kanskje ikke synke så lavt og si at jeg følte meg snill jeg, som valgte å ikke banne deg fra forumet for en periode, ...hvilket er vanlig å gjøre ved innlegg som du postet...for så jo hvilken tråd du postet i...og trodde du var en hyggelig fyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moderatorer , get a life.

Les litt sjøl før dere utaler dere og LUKKER tråden.

 

 

A . eg svarte på en direkte forspørsel ang egne produkter, sitat finnes det noen i norge som forhandler lucas****

Svar ja det har vi .... reklame ??????

 

B. La meg inn i en sticky-tråd http://www.bilforumet.no/bilpleie/157097-norske-utenlandske-nettbutikker-bilpleieprodukter.html

 

Reklame ??? Om dette er reklame så får dere versågo lukke denne tråden, om eg legger meg til sjøl eller noen andre legger til linken er vel totalt uintressant.

Henne ..... IP, lol du vet ikke hva du snakker om. Eg kunne brukt ip fra Kina om eg ville, men eg forstår at enkelte audieiere ikke bare er dust i trafikken no.

Gå å lek intressant og allvitende en annen plass, dette forumet har flotte bukere men akk så tragiske moderatorer, regner med att denne tråden blir lukket også slik att ingen andre skal kunne finne på å si noe negativt, Pyser. Ha en fin dag , kjør forsiktig alle sammen.

 

 

Jeg foreslår at du legger om tonen din litt her inne, spesielt ovenfor våre moderatorer, hvis du fortsatt har tenkt til å bruke Bilforumet aktivt fremover.

Ja, vi har en tråd hvor brukerne kan legge til tips om nettbutikker og deres erfaringer sådan. (Jeg kan ikke se at noen har spurt etter Lucasoil produkter, hva nå enn det er for et produkt, har temmelig grei oversikt over bransjen selv og aldri hørt om merket)

Det er derimot IKKE ment som en tråd hvor forhandler selv kan opplyse om sin virksomhet/sine produkter for salg.

Dessuten er ikke siden du henviser til oppe og går engang...

 

Fint at du også ga meg info slik at du kunne bli satt som R-bruker. (firma)

 

Ha en fin dag videre!

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår