Drake-Audio Skrevet Juni 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2010 Hei Har en laksetrapp/sjalusi til salgs. Er ikke helt sikker på åssen bil denne passer,men tror den passer på Volvo Amason. Jeg vet den ikke passer på Ford Granada 75 og 79 mod. heller ikke Ford Taunus. Jeg vet ikke hva sånt er verdt så kom med et bud på den. Har også Senke fjører til Volvo. (røde Lesfjørs) Front fjørene er kappet. Kom med et bud på tingene. Evt. kom innom så blir vi sikkert enige. (Hurum Landet) Siter Mercedes C klasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drake-Audio Skrevet Juni 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2010 Evt. om du har noe til Ford Taunus kan vi sikkert bytte... Trenger litt mer moderne ratt... hvite Front lykter... Siter Mercedes C klasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazyclomp Skrevet Juli 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2010 Har du senkefjører bak til en 740 86modell? PM meg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg