Czern Skrevet Juni 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2010 I dag har jeg kjøpt med Vibe litebox Bass 1 også Rockford Fosgate P3L-S12 Forsterkeren leverer 500w / 2ohm eller 300w / 4 ohm Basseren har 400w / 4ohm Går dette bra overens eller bør jeg bytte noe av dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet Juli 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2010 I dag har jeg kjøpt med Vibe litebox Bass 1 også Rockford Fosgate P3L-S12 Forsterkeren leverer 500w / 2ohm eller 300w / 4 ohm Basseren har 400w / 4ohm Går dette bra overens eller bør jeg bytte noe av dette? Hei. Dette skal nok fungere helt fint, skal du se. Vet ikke hva du forventer av dette oppsettet, men forvent ikke mer enn at det blir en allsidig sub med OK effekt. Forventer du vanvittig trykk har du handla helt feil. :) Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg