gotthard Skrevet Juni 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2010 hva må mann gi for greie dekk i oslo området nå? ser etter 185-60-14.. tenkte lit på sharif, men finner bare priser i innternett butikken hans og veit vel lite om kvaliteten på dekk jeg aldri har hørt navnet på før. er det priser han har i butikken også? Siter -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- Opel Insignia sport tourer 2009 Kia Soul 2018 Golf 5 1,6L 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grandisjohn Skrevet Juni 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2010 Sjekk http://www.dekkonline.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gotthard Skrevet Juni 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2010 Sjekk http://www.dekkonline.com online butikk? da må mann betale for ommlegg og avbalansering et annet sted, sharif frister mere da:-) noen med erfaring på falken dekkene han selger? Siter -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- Opel Insignia sport tourer 2009 Kia Soul 2018 Golf 5 1,6L 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6Bjørn Skrevet Juli 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2010 Noe problem det da? Du kan jo velge å få dekkene tilsendt en monteringspartner og da vet du hva totalprisen blir. Men ang dekkpriser så er dette en jungel å orientere seg i, da nettsidene til dekksjappene ofte ikke har god nok prisinformasjon! Siter BMW Entusiasten <----> BilTips.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Juli 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2010 Ser ut som du har bestemt deg alikevel så hvorfor spørre og kaste bort vår tid? Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gotthard Skrevet Juli 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2010 Ser ut som du har bestemt deg alikevel så hvorfor spørre og kaste bort vår tid? spørsmålet var om prisen var det samme i butikken og hva man måtte regne med og gi for dekk i den størrelsen jeg trenger, det blei foreslått og handle på nett noe jeg ikke ønsket. hvordan det er å sløse med din dyrebare tid veit ikke jeg, men om spørsmål på et forum som lever av og stille/svare på spørsmål blir sett på som sløsing med tid så får du ikke mye å lese her inne om kort tid... og hvorfor gidder du å lese om det er sløsing med tid å svare? Siter -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- Opel Insignia sport tourer 2009 Kia Soul 2018 Golf 5 1,6L 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg