antonio Skrevet Juni 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2010 motoren fjusker (nøkk) på gasspådrag og går litt ujevnt på tomgang. har prøvd å bytte LMM,coil,tenningsmodul,dyse,sjekket bensintrykk, målt alt av elektronikk. men den blir ikke bedre:( virker som om motoren ikke tenner skikkelig. noen som har en idè på ka som kan være feil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet Juni 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2010 sjekk turbo-systeme, n75 ventilen, wg osv.. Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keon2k Skrevet Mai 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2011 Er en smule gammel tråd dette her! Men jeg har samme problemet! Men har ikke byttet alt du har oppsumert der. Har splitter ny turbo og alt, men forstår ikke hva som gjør at bilen oppfører seg slik! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soundstyle88 Skrevet Mai 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2011 hadde samme problem som deg..jeg bytta LMM og gasspjelden...da var jeg kvitt problemet! Siter http:/www.valsemesteren.no - Valsing av hjulbuer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg