The Gølf Skrevet Juni 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2010 Hei Skal sette på Ksport senkesett på bilen min snart, men det følger ikke med TUV papirer(finnes ikke). Tanken kom så deretter, hva kan skje med forsikringen ved et evt uhell da jeg kjører med senkesett som ikke er TUV godkjent. Kjører en bil til 250 000, så jeg vil gjerne at alt blir dekket av forsikringen.. Noen som er helt sikre på hva som er rett? Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juni 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2010 Så lenge det ikke kan bevises at senkesettet førte til uhellet, så blir utbetaling som vanlig. Er helt sikker, bare å lese forsikringsloven. gidder ikke finne link nå, men google litt så Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Juni 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2010 Så lenge det ikke kan bevises at senkesettet førte til uhellet, så blir utbetaling som vanlig.Er helt sikker, bare å lese forsikringsloven. gidder ikke finne link nå, men google litt så Det er godt å vite. takk for hjelpen:) Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nec134 Skrevet August 26, 2010 Rapporter Share Skrevet August 26, 2010 prøvd og google etter tuv papirer? om du ikke får tak i hadde jeg heller kjøpt senkesett med tuv papirer. pga om du blir stoppet og sjekket så sparer du deg for å måtte plukke det av for å vise den osv Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg