Vegardb92 Skrevet Juni 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2010 Kjørte på en fortauskant i går kveld når jeg faila litt på en drift :P ble skjev bærearm men det er så å si ordnet men felgen fikk seg en trøkk... helt på kanten.... heldigvis var det den felgen forrige eieren hadde kantkjørt :P er det mulig å fikse dette med f.eks: http://biltema.no/no/Bygg/Maling-og-Fuging/Fugeskum/Metallsparkel/ Felgen er bittebittebittelitt skjev men det er ikke så nøye.. merker det bare hvis man viiiirkelig vil at det skal være en bulk der. Lurer på om det er mulig å pusse litt ned å sparke og pusse ned igjen og tilslutt lakke og tørke osvosvov men her er bilder av skaden: ikke diss dekka mine.... vet de er temmelig utslitt på kantene... glemte å sjekke lufttrykket når jeg kjøpte bilen for akkurat 1 uke siden!!!! JA, jeg er forbanna på meg selv. Siter Volvo 240 GL B230FD 1993 Eiker E1 17" Lesjøfors 40mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juni 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2010 Om du driter i kast, så er det bare å få sparkla og pussa før lakk, treffer du der igjen løsner nok sparkelen, men slik er det uansett. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb92 Skrevet Juni 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2010 jaja.. har ikke tenkt å drifte i rundkjøringer igjen... vil bare at felgene ser "litt" pene ut.... angående bulken er den umulig å se... merker det såvidt hvis du kjenner etter Siter Volvo 240 GL B230FD 1993 Eiker E1 17" Lesjøfors 40mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg