Futaba Skrevet Juni 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2010 Hei! noen som har erfaringer om eksosanlegget til en impreza passer rett over på forester? har litt frieksos og tenker og fleske til med 3" når jeg først må bytte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Futaba Skrevet Juni 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2010 så fint at ingen hær orker å svare på noe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Juni 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2010 Kan jo tenkes at det er ingen som har erfaringer som ditt spørsmål? Evnt ikke har sett tråden. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awosubaru Skrevet Juli 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2010 Impreza eksos er litt kortere enn forester, men det passer! Siter 1999 Subaru Impreza Type R EJ26 2011 Subaru Legacy 2011 Nissan Pathfinder X - 1999 Subaru Forester "Type R" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Futaba Skrevet Juli 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2010 okei. tror det er det jeg har på min bil. men opphengene må modifiseres for og passe tror jeg? forje eier har hengt eksosen opp i strips:s prøver og få tak i ferdig fiks til forester fra turbo og bak. men det er nok lettest og få tak i til impreza. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juli 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2010 http://www.japanparts.com har eksos til forhauster! ;) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg