saerdna91 Skrevet Juni 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2010 Hei, jeg er en stolt eier av en Audi cabrio 1999 mod. Jeg har problemer med den elektriske caben, når jeg tar ned taket så "stopper" den når luka bak skal løfte seg opp! så taket går aldri nedi. Den har virket fint før men plutselig slutta den. har hatt den på storservice hos Audi spesialister i sverige og de sier det kan ha noe med at: ("Det elktriske systemet sier at bagasjerommet ikke er igjen, derfor tørr ikke luka til taket og åpne seg helt") Noen som har hatt slike problemer før? som kanskje har en løsning på hva det kan være så jeg sparer timer på verkstedet? De tar nemlig 1000,- kr timen for og lete etter problemet! Tusen takk for hjelp ! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet Juni 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2010 Kan høres ut som om låsen til bakluken er deffekt. Er vel mikrobryter i låsen som registrer at bakluken er igjen om jeg ikke husker feil. Kan være en feil i denne. Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juni 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2010 Det er også veldig vanlig med ledningsbrudd der ledningene går inn i bagasjeluka. Sjekk det du. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg