Joachim_S Skrevet Juni 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2010 Kjøpte meg Volvo idag, dreiv å sikkla på den i noen dager før jeg slo til. Er en 88 760GLE med automat. Litt specs ABS Hengerfeste Just. ratt Alu. felger Kurve/tåkelys (har ikke men kommer) Automat Metallic lakk EU-godkjent midtarmlene El. just.speil Radio/CD El.vinduer x 4 Sentrallås Farget glass Servo Galv. karosseri Soltak Tar gjerne imot tips til hva jeg kan gjør med den, men vil ha 940 front, nye originale fjører/dempere, nye felger, ny sotefilm og nytt anlegg. Har noen ting å gjør med den allerede som å rense interiøret (evt bytte til delskinn), fikse bakre venstre vindu, fikse soltak og henge opp/bytte taktrekk. Mvh Joachim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Juni 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2010 ha den som den er, eneste du MÅ gjøre er senk og kantfelger. Det er det som er 99% av en bil, så er lakk/lys osv den siste prosenten bare. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_S Skrevet Juni 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2010 Fikk igrunn nok av senka bil når jeg hadde vectra b med 70/30 senk men 40/40 kommer seinere samt felger når jeg finner noen jeg liker..(vil bare ikke ha samme type felger som jeg ser på mange andre felger, passer american racing torq thrust på 760?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg