ssdrive Skrevet Juni 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2010 ----- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Juni 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2010 Hei! Velkommen som medlem av Bilforumet! :) Du bommet nok på forum, du kan spørre folkene inne på dette forumet (A4 01-).. Men Bose bruker original (Concert) som spiller. Har det samme i min A4.. :) Har rett og slett ikke tenkt over om hvilke høytalere som spiller kraftigst... :P Og Bose er ekstrautstyr ja! Med en liten subwoofer i venstre lomme i bagasjerommet. Det med Symphony-spilleren har jeg IKKE greie på ;) Ta en titt her.. Og søk etter andre tråder som har "Symphony" i seg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssdrive Skrevet Juni 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2010 (endret) ----- Endret Mai 6, 2016 av ssdrive Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Juni 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2010 ÅÅÅh! Jeg har Avant.. og der har jeg bare 8 som jeg kan se + Subwoofer :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg