sternybk Skrevet Juni 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2010 Hei Jeg har en Toyota Corolla Terra, med cd-spilleren helt øverst ved dashbordet Slik som dette; (Ikke min bil) Problemet mitt er at jeg rett og slett ikke får ut cd-spilleren .. Det som er inni er en Panasonic-spiller, som skal byttes med en Kenwood. Har googla så og si alle muligheter, og finner rett og slett ikke ut åssen jeg bytter den. Er det noen her som har noen tips? Jeg tror selv at cd-spilleren bare skal dyttes ut, men hvordan jeg løsner den finner jeg ikke ut av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Juni 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2010 du trenger to flate pinner som du stapper inn i begge sidene...ca midt på.. eventuelt bruke på tynne skrutrekkere... er låsemekanismer på hver side i ramma.. Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sternybk Skrevet Juni 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2010 Takk takk :) Fikk det til :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Juni 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2010 :d Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg