Lupogismo Skrevet Juni 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2010 Hei folkens! Jeg har akkurat kjøpt en 1.0Lupo som bil nr to. Den er rød, og relativt grei. Men den er helt orginal. Noen som har noe de mener jeg burde ha? jeg er intressert i det meste til Lupoen. Den kan jo ikke få lov til å være helt original. Jeg har skrikende behov for nye fjærer og ny dørlås. (de to kjente defektene på bilen. Er også iontressert i nye felger i 14 eller 15 størrelse. Så folkens, si fra om dere har noe liggende, som en ikke må betale fantasi priser for. Skal nok få lagt ut noen bilder etterhvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lupogismo Skrevet Juni 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2010 14 tommere er på plass. Støtdemperne ser rimelig gåene ut, så komplett senkesett kjøpes... Får byttet de og vannpumpa skal nok denne bilen bli fin tenker jeg. Kunne blitt boble, men ble Lupo;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg