Einar Skrevet Juli 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2010 Da lærte jeg meg noe nytt, er ikke så masse turboer av disse årgangene jeg har vært borti tross jeg har skrudd på merkeverksted ei beite... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keelhaul Skrevet Juli 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2010 det jeg ikke har funnet ut er hvor tennledningene starter, før de kommer til coilen på pluggen. dårlig oversikt i den motoren helt til du tar av manifolden virker det som. håper ikke det er under intercooleren de starter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2010 De er nok spleisa inn i ledningsnettet, samt går videre til multistikket mellom motor og bil. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keelhaul Skrevet Juli 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2010 akkurat ja, hehe. høres jævlig ut :P hadde det ikke regnt så idag hadde jeg testa ut den andre veiv sensoren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keelhaul Skrevet Juli 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2010 resatte ECU-kodene idag, og var ute å kjørte noen mil med litt aggressiv kjøring. den feiltenner enda, men får ingen nye koder. da er det vel plugger og coiler neste. jeg sysn også jeg hører klikkelyder fra bilen mellom 3k og 4k rpm. er det releet som struper bensintilførselen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg