stevieg Skrevet Juni 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2010 (endret) Hentet den forrige uke, og har nok en del ting å gjøre med den fremover. Felger kommer iallefall i første rekke. Vurderer også å tone rutene. Noen andre tips til hva jeg kan gjøre? Endret Juni 26, 2010 av stevieg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saberhagen Skrevet Juni 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2010 US-lys på disse bilene syns jeg ser griserått ut.. Felger, USlook, senking og toning av ruter? Xenon både oppe og nede! :) Muligens chip? Noe mer vet jeg ikke :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stevieg Skrevet Juni 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2010 US-lys på disse bilene syns jeg ser griserått ut.. Felger, USlook, senking og toning av ruter? Xenon både oppe og nede! :) Muligens chip? Noe mer vet jeg ikke :p for de uten så alt for mye peiling (inkl. meg), hva er USlook? :p Felger er iallefall første prioritet, så kommer vel bilder av det til neste helg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saberhagen Skrevet Juni 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2010 Vet ikke heeelt hvordan jeg skal forklare det, så jeg legger til et bilde av det.. (Lånt fra tråden til mission) Sånn ser US-look ut om jeg ikke har missforståt.. Blinklysa blir om til kjørelys.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stevieg Skrevet Juni 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2010 Ah, skjønner! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-quattro Skrevet Juni 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2010 Så denne bilen på finn, og den har 120 hk om jeg husker riktig? Da tror jeg kanskje du må tenke på chip :D Flott bil du har fått deg, lykke til med mods! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stevieg Skrevet Juni 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2010 Så denne bilen på finn, og den har 120 hk om jeg husker riktig? Da tror jeg kanskje du må tenke på chip :D Flott bil du har fått deg, lykke til med mods! ;) Det stemmer, men chip får komme ved en senere anledning.. Felger står i første rekke :p Takk for det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trid3nt Skrevet Juni 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2010 Hvordan får du en 1.8TFSI til og bli 120hk?! :-p Siter ----[v] Mercedes Benz C-Klasse 200K 05 ----[x] Audi A4 1.8TQ 01 ----[x] Nissan Primera p11 96 I tried sniffing coke once .. but the ice-cubes got stuck in my nose. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-quattro Skrevet Juni 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2010 Hvordan får du en 1.8TFSI til og bli 120hk?! :-p haha, har lurt på det samme! den gamle 1.8 20ventilern til vag hadde 125 hk uten turbo :D Men det virkelig bra med denne TFSI'en er at det bare er data-ting som er endret i forhold til en 160hk, så den har like stor turbo. Når den chippes får den like mye effekt som en 160'er = ca 210hk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stevieg Skrevet Juni 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2010 Da er felger bestilt, kanskje litt senere enn jeg trodde, menmen.. Så nå ser jeg fram til å få de på bilen!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saberhagen Skrevet Juni 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2010 Da er felger bestilt, kanskje litt senere enn jeg trodde, menmen.. Så nå ser jeg fram til å få de på bilen!:D Gratulerer! De der er ganske råe, vurderte lenge å kjøpe de selv, men jeg ville helst ha noen med kant, siden jeg er veldig flink til å være litt for nærme fortauskanten :doh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trid3nt Skrevet Juni 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2010 haha, har lurt på det samme! den gamle 1.8 20ventilern til vag hadde 125 hk uten turbo :DMen det virkelig bra med denne TFSI'en er at det bare er data-ting som er endret i forhold til en 160hk, så den har like stor turbo. Når den chippes får den like mye effekt som en 160'er = ca 210hk :) Dej ej najs:D Det er jo bra da. Sparer jo litt på å kjøpe samme bilen da bare med 120hk, ettersom avgift norge skal ha sitt så.. Siter ----[v] Mercedes Benz C-Klasse 200K 05 ----[x] Audi A4 1.8TQ 01 ----[x] Nissan Primera p11 96 I tried sniffing coke once .. but the ice-cubes got stuck in my nose. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-quattro Skrevet Juni 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2010 jepp, hvis man skal chippe uansett er det veldig greit ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-quattro Skrevet Juli 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2010 Æsj, har nå fått vite at felgene jeg skulle bestilt ikke var på lager alikevel, siden jeg skulle ha med rød kant.. Frister heller ikke å vente 2-12 uker på at de skal bestille felgene, siden sommeren ikke varer så veldig lenge i Trøndelag.. Noen som vet hvordan MAM 7 Nuvo tar seg ut på Audi B8? Mens jeg jakter på felger, så skal jeg også kjøre på med følgende mods: # Rieger sideskjørt # Frontspoilerlippe # Bakrutesenker # Baklukespoiler Høres ut som gode planer ;) Legg ut bilder når du begynner å jobbe på bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stevieg Skrevet September 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2010 Her er noen flere bilder av felgene, som jeg forøvrig er misfornøyd med. De er til salgs forresten! Det ser litt dumt ut akkurat nå, har ikke orket å få montert senkesett siden vinteren er så nære. Blir nok mye jobb med bilen på slutten av vinteren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg